ورزش و سلامتی

نکاتی برای ورزش کردن افراد مبتلا به میگرن

افرادی که دارای سردرد های شدید و مزمن هستند و قصد دارند با فعالیت و تحرک جسمانی تشدید و افزایش دردهای سر ناشی از میگرن را کنترل نمایند باید با آگاهی از نحوه ورزش کردن و گرم کردن به فعالیت جسمی بپردازند.
به نقل از سایت MNT، افرادی که می‌خواهند با انجام ورزش از درد میگرن بکاهند باید به نکات زیر توجه کنند:

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

۱- گرم کردن بدن:

قبل از شروع برنامه اصلی، کمی بدن را گرم کنید. می‌توانید پیاده‌روی کنید یا حرکت کششی انجام دهید. این کار باعث می‌شود که بدن شوکه نشود و سردرد نگیرید.

۲- به میزان درد خود توجه کنید:

اگر قبل از شروع ورزش سردرد دارید آرام شروع کنید و لباس خنک بپوشید.

۳- ورزش با شدت متوسط انجام دهید:

سعی کنید در طول روز ۳۰ دقیقه ورزش با شدت متوسط انجام دهید. می‌توانید پیاده‌روی یا شنا کنید.

اگر سردرد شدید دارید به خودتان یک روز استراحت بدهید.

۴- یک جلسه ورزش را به چند بخش تقسیم کنید:

می‌توانید ۳۰ دقیقه ورزش را یک‌جا انجام ندهید و آن را به ۳ جلسه ۱۰ دقیقه‌ای تقسیم کنید.

۵- با پزشک مشورت کنید:

سعی کنید برنامه ورزشی خود را با پزشکتان هماهنگ کنید. به خصوص اگر بالای ۴۰ سال هستید یا آسیب دیدگی دارید حتما به پزشک مراجعه کنید.

۶- ورزش هوازی انجام دهید:

سعی کنید ۲۰ دقیقه ورزش هوازی، سه تا چهار بار در هفته انجام دهید. می‌توانید در ورزش هوازی تنوع ایجاد کنید.

۷- ورزش‌های ترکیبی انجام دهید:

ورزش‌های هوازی و استقامتی را با هم ترکیب کنید.

۸- بدن‌ را سرد کنید:

بعد از انجام ورزش بدن را سرد کنید. برای سرد کردن می‌توانید پیاده‌روی یا حرکات کششی انجام دهید.

منبع/تی نیوز

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن